elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
Poniedziałek 05.05.2025

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT, numer sprawy: AiO.272.1.7.IV.2025

Numer rejestru: AiO.272.1.7.IV.2025                                      Tomaszów Maz.  30.04.2025

 

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

 

Zespół Szkół Ponadpodstawowych Nr 2 im. St. Staszica w Tomaszowie Mazowieckim
zaprasza do złożenia oferty dla zadania:

„REMONT PRACOWNI  P W BUDYNKU B

ZESPOŁU SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH NR 2

W TOMASZOWIE MAZOWIECKIM”

 

Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV:  45442100-8

 

I.  NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:

Zespół Szkół Ponadpodstawowych Nr 2

im. St. Staszica w Tomaszowie Mazowieckim

ul. Św. Antoniego 57/61      97-200 Tomaszów Mazowiecki

tel (044) 724 43 36

e-mail: sekretariat@zsp2tm.pl

www.zsp2tm.pl

  

II. OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA:

Na podstawie art.2 ust.1 pkt.1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2024r. poz. 1320), postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego będzie prowadzone zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego.

 

III. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Podstawowy zakres czynności i prac do wykonania:

 

Remont  pracowni P – budynek B w Zespole Szkół Ponadpodstawowych Nr 2 w Tomaszowie Mazowieckim

 

Opis przedmiotu zamówienia:

-     odbicie tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo- wapiennej na ścianach;

-     gruntowanie podłoży preparatami;

-     tynki wewnętrzne zwykłe cementowo- wapienne;

-     wewnętrzne gładzie gipsowe dwuwarstwowe;

-     gruntowanie podłoży preparatami - powierzchnie pionowe i poziome;

-     montaż płytek na posadzkach o minimalnych wymiarach 60x60 cm na zaprawie klejowej w pomieszczeniu pracowni;

-     montaż cokołu z płytek na zaprawie klejowej;

-     dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych ścian i sufitów;

-     dwukrotne malowanie farbą olejną tynków ścian wewnętrznych;

-     wyniesienie gruzu z piwnicy

-     wywiezienie i utylizacja materiałów z demontażu za pomocą własnego kontenera

 

Sprecyzowane informacje zawarte są w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 3.

 

Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót w sposób bezpieczny, nie powodujący zagrożenia dla osób biorących udział w budowie oraz dla osób postronnych, zgodnie z warunkami BHP, ochrony przeciwpożarowej, a także mając na uwadze nie pogorszenie stanu obiektów istniejących.

Zamawiający przy realizacji robót budowlanych wymaga od wykonawcy zachowania wszystkich środków ochrony osobistej wynikających z obowiązujących przepisów.

Obowiązkiem wykonawcy jest wykonanie przedmiotu umowy zgodnie
z minimalnymi wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 19 lipca 2019 r.
o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tekst jedn. Dz. U.
z 2020 r. poz. 1062), m. in. w efekcie nie wprowadzającymi żadnych barier dostępności dla osób z niepełnosprawnościami, z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.

Materiały i narzędzia niezbędne do wykonania zadania zabezpiecza Wykonawca na własny koszt.

Miejsce realizacji: Zespół Szkół Ponadpodstawowych Nr 2 w Tomaszowie Mazowieckim ul. Św. Antoniego 57/61 budynek A

Przedmiar robót będący załącznikiem do umowy stanowi jedynie charakter informacyjny i po stronie Wykonawcy jest skalkulowanie wszelkich niezbędnych kosztów do realizacji całego zamówienia. Wykonawca nie może żądać dodatkowego wynagrodzenia za wykonane prace, bez względu na okoliczności, chociażby zaistniały okoliczności, których nie dało się przewidzieć na etapie składania ofert.

Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia:

Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie zamawiającego – Zespół Szkół Ponadpodstawowych Nr 2 im. St. Staszica w Tomaszowie Mazowieckim  ul. Św. Antoniego 57/61, 97-200 Tomaszów Mazowiecki  tel. (0-44) 724 43 36, budynek A, I piętro - sekretariat.     

Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:

Tomasz Kosior – dyrektor szkoły                     Piotr Kusideł – kierownik gospodarczy

IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

Wymagany termin wykonania zamówienia:  od 10.07.2025   do   15.08.2025

 

V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

1.      Elementy formalne oferty – w ofercie należy podać:

      Cenę brutto za realizację całego zamówienia

2.     Ponadto oferta powinna:

-        zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP;

-        wskazywać dane osoby do kontaktu w sprawie oferty z podaniem numeru telefonu i adresu email; 

-        być opieczętowana pieczęcią firmową i podpisana czytelnie przez wykonawcę (osobę

-        uprawnioną do reprezentowania);

-        być sporządzona w języku polskim;

-        zawierać pełnomocnictwo/ pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy.

 3.    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych na realizację zamówienia

 

VI. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

Oferty należy składać w siedzibie Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 2, im. St.  Staszica w Tomaszowie Mazowieckim, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, ul. Św. Antoniego 57/61, osobiście lub pocztą e –mailową: sekretariat@zsp2tm.pl  w terminie do dnia 22.05.2025 r. do godz. 12:00.

 

Oferta winna być sporządzona na „Formularzu oferty cenowej” - załącznik nr 1

Koperta zawierająca ofertę winna być opatrzona zwrotem:.

Nie otwierać przed dniem 22.05.2025 r. godz. 13.00

„REMONT PRACOWNI  P W BUDYNKU B

ZESPOŁU SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH NR 2

W TOMASZOWIE MAZOWIECKIM”

 

 2.  Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane

 3. Miejsce i termin otwarcia  ofert:

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 2, im. St. Staszica w Tomaszowie Mazowieckim, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, ul. Św. Antoniego 57/61 w dniu 22.05.2025  r. o godz. 13:00 w gabinecie dyrektora (pokój nr 2.1, I piętro, budynek A)

 

VII. OCENA OFERT

1.     Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie kryterium .

2.     Kryterium merytoryczne oceny:

        cena =  100 %

3.     Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów.

4.     Zamawiający będzie dokonywał oceny ofert wg wzoru:

 

Kryterium cena:

                            Najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych

Ilość punktów = - -------------------------------------------------------  x 100 pkt  x waga kryterium

                                             Cena oferty badanej

Waga kryterium – 100%

 

5.   Zamawiający będzie brał pod uwagę cenę brutto za realizacje przedmiotu zamówienia zgodnie z przyjętą ofertą.

6.     Cenę należy podać zgodnie ze wzorem oferty i musi być wyższa od zera.

7.     W cenę muszą być wliczone wszelkie koszty, jakie będzie ponosił Wykonawca.

8.    Nie uwzględnienie tych kosztów przez Wykonawcę nie będzie stanowić podstawy do domagania się ich pokrycia przez Zamawiającego w terminie późniejszym.

 

VIII. PROCEDURA WYBORU OFERT

Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę, która uzyskała największą wartość P. Ilość punktów obliczana będzie z dokładnością dwóch miejsc po przecinku.

Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów tj. wartość P biorąc pod uwagę kryteria oceny ofert opisane w pkt VII niniejszego zaproszenia

Zamawiający w każdej chwili zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podawania przyczyn.

Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana telefonicznie wykonawcy, którego ofertę wybrano.

Zawarcie umowy z wybranym Wykonawcą nastąpi w siedzibie zamawiającego.

 

IX. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA

Zapytanie ofertowe może zostać unieważnione jeżeli:

- wszystkie oferty złożone w postępowaniu zostaną odrzucone.

- cena najkorzystniejszej oferty będzie wyższa niż kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie usługi.

 

X.  KARY UMOWNE

Zamawiający za niewykonanie przedmiotu zamówienia w terminie przewidzianym w umowie, będzie naliczał wykonawcy kary umowne w wysokości 1% wartości całkowitej zamówienia za każdy  dzień  opóźnienia, nie więcej niż 100% wartości zamówienia.

Pozostałe regulacje i aspekty dotyczące stosowania kar umownych będą rozstrzygane na podstawie Kodeksu Cywilnego art. 483 – 485 .

 

X. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE  (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL) informuję, że:

- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 2 im. St. Staszica z siedzibą w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Św. Antoniego 57/61, tel.: +48 44 724 43 36, mail: zsz2tom@poczta.onet.pl

- kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 2
im. St. Staszica  możliwy jest pod numerem tel. nr. +48 44 724 43 36 lub adresem email: zsz2tom@poczta.onet.pl.

- dane osobowe Pana/i będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenie j/w o ochronie danych oraz Kodeksu Pracy – Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 108).

- odbiorcami Pana/pani danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.

- dane osobowe Pana/Pani będą przechowywane przez okres gwarancyjny.

- posiada Pan/i prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.

- przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych.

- podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową zawarcia umowy / umowy zlecenia / umowy o dzieło.

 

 

 

                                    

 

Załączniki:

Załącznik numer 1 - Formularz ofertowy.

Załącznik numer 2 - Wzór umowy.

Załącznik numer 3 - Przedmiar robót

Informacje o artykule

Podmiot udostępniający: Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 2 im. Stanisława Staszica w Tomaszowie Mazowieckim
Odpowiadający za treść: Piotr Kusideł
Wprowadził informację: Piotr Kusideł
Edytował informację: Piotr Kusideł
Lista załączników: 3
Data wytworzenia informacji: 30.04.2025
Data udostępnienia informacji: 30.04.2025
Data ostatniej aktualizacji: 30.04.2025
Liczba wyświetleń: 4
Rejestr zmian: Otwórz

Rejestr zmian

Data
Godzina
Rodzaj
Autor
Nazwa
30.04.2025
15:54:30
edycja
Piotr Kusideł
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT, numer sprawy: AiO.272.1.7.IV.2025
30.04.2025
15:42:32
edycja
Piotr Kusideł
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT, numer sprawy: AiO.272.1.7.IV.2025
30.04.2025
15:37:34
dodanie
Piotr Kusideł
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT, numer sprawy: AiO.272.1.7.IV.2025