-
Jesteś tutaj:
Start
-
Ogłoszenia i przetargi
- ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT, numer sprawy: AiO.272.1.13.X.2025
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT, numer sprawy: AiO.272.1.13.X.2025
Numer rejestru: AiO.272.1.13.X.2025 Tomaszów Maz. 03.10.2025
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Zespół Szkół Ponadpodstawowych Nr 2 im. St. Staszica w Tomaszowie Mazowieckim
zaprasza do złożenia oferty dla zadania:
„ZAKUP SAMOCHODU DOSTAWCZEGO DLA ZSP NR 2”
Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 34130000-7
I. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Zespół Szkół Ponadpodstawowych Nr 2
im. St. Staszica w Tomaszowie Mazowieckim
ul. Św. Antoniego 57/61 97-200 Tomaszów Mazowiecki
tel (044) 724 43 36
e-mail: sekretariat@zsp2tm.pl
www.zsp2tm.pl
II. OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA:
Na podstawie art.2 ust.1 pkt.1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2024r. poz. 1320), postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego będzie prowadzone zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego.
III. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pojazdu dostawczego, fabrycznie nowego- typu furgon, lekkiego o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony”.
Sprecyzowane informacje zawarte są w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia -
Załącznik nr 3.
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia pojazdu fabrycznie nowego, wyprodukowanego i kompletnie wyposażonego przez producenta w 2025r., nieużywanego, nieprzerabianego, nie naprawianego. Nie dopuszcza się modeli powystawowych i przeznaczonych do wykonywania jazd próbnych.
Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji ogólnej wynosi:
- minimum 2 lata pełnej gwarancji bez limitu kilometrów
- minimum 10 lat gwarancji na perforację karoserii
- minimum 3 lata na powłokę lakierniczą
- minimum 2 letnia gwarancja na części i akcesoria
od dnia podpisania protokołu odbioru bez uwag.
Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia:
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie zamawiającego – Zespół Szkół Ponadpodstawowych Nr 2 im. St. Staszica w Tomaszowie Mazowieckim ul. Św. Antoniego 57/61, 97-200 Tomaszów Mazowiecki tel. (0-44) 724 43 36, budynek A, I piętro - sekretariat.
Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
Tomasz Kosior – dyrektor szkoły Piotr Kusideł – kierownik gospodarczy
tel: 692 670 638
IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Wymagany termin wykonania zamówienia (przedmiotu Umowy):
do 60 dni od dnia podpisania Umowy
V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Elementy formalne oferty – w ofercie należy podać:
Cenę netto, VAT i cenę brutto za realizację całego zamówienia.
2. Ponadto oferta powinna:
- zawierać specyfikację techniczną oferowanego pojazdu;
- zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP;
- wskazywać dane osoby do kontaktu w sprawie oferty z podaniem numeru telefonu i adresu email;
- być opieczętowana pieczęcią firmową i podpisana czytelnie przez wykonawcę (osobę
- uprawnioną do reprezentowania);
- być sporządzona w języku polskim;
- zawierać pełnomocnictwo/ pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych na realizację zamówienia
VI. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Oferty należy składać w siedzibie Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 2, im. St. Staszica w Tomaszowie Mazowieckim, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, ul. Św. Antoniego 57/61, osobiście lub pocztą e –mailową: sekretariat@zsp2tm.pl w terminie do dnia 13.10.2025 r. do godz. 10:00.
Oferta winna być sporządzona na „Formularzu ofertowym” - załącznik nr 1
Koperta zawierająca ofertę winna być opatrzona zwrotem:.
„ZAKUP SAMOCHODU DOSTAWCZEGO DLA ZSP NR 2”
Nie otwierać przed dniem 13.10.2025 r. godz. 10.30.
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
3. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 2, im. St. Staszica w Tomaszowie Mazowieckim, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, ul. Św. Antoniego 57/61 w dniu 13.10.2025 r. o godz. 10:30 w gabinecie dyrektora (pokój nr 2.1, I piętro, budynek A)
VII. OCENA OFERT
1. Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie kryterium .
2. Kryterium merytoryczne oceny:
cena = 100 %
P = punkty cena
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów.
4. Zamawiający będzie dokonywał oceny ofert wg wzoru:
Kryterium cena:
Najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych
Ilość punktów = - ------------------------------------------------------- x 100 pkt
Cena oferty badanej
Zamawiający określa minimalną długość okresu gwarancji ogólnej na 24 miesiące.
5. Zamawiający będzie brał pod uwagę cenę brutto za realizacje przedmiotu zamówienia zgodnie z przyjętą ofertą.
6. Cenę należy podać zgodnie ze wzorem oferty i musi być wyższa od zera.
7. W cenę muszą być wliczone wszelkie koszty, jakie będzie ponosił Wykonawca.
8. Nie uwzględnienie tych kosztów przez Wykonawcę nie będzie stanowić podstawy do domagania się ich pokrycia przez Zamawiającego w terminie późniejszym.
9. Wykonawcy składający ofertę pozostaną nią związani przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem ostatecznego terminu składania ofert.
VIII. PROCEDURA WYBORU OFERT
Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę, która uzyskała największą wartość P. Ilość punktów obliczana będzie z dokładnością dwóch miejsc po przecinku.
Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów tj. wartość P biorąc pod uwagę kryteria oceny ofert opisane w pkt VII niniejszego zaproszenia
Zamawiający w każdej chwili zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podawania przyczyn.
Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana telefonicznie wykonawcy, którego ofertę wybrano.
Zawarcie umowy z wybranym Wykonawcą nastąpi w siedzibie zamawiającego.
IX. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
Zapytanie ofertowe może zostać unieważnione jeżeli:
- wszystkie oferty złożone w postępowaniu zostaną odrzucone.
- cena najkorzystniejszej oferty będzie wyższa niż kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie usługi.
X. KARY UMOWNE
1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 10% wynagrodzenia brutto, za odstąpienie od umowy z przyczyn zawinionych leżących po stronie Wykonawcy.
2. W przypadku zwłoki przez Zamawiającego w płatnościach Wykonawca ma prawo naliczyć odsetki ustawowe zgodnie z obowiązującymi przepisami za każdy dzień zwłoki w płatności.
3. Jeżeli wartość wyrządzonej szkody przekracza wartość naliczonych kar umownych, Stronom przysługuje prawo dochodzenia odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych.
4. Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie kar umownych z należnego mu wynagrodzenia, bez uprzedniego wezwania go do ich zapłaty.
5. Suma kar umownych nie może przekroczyć 100 % wynagrodzenia brutto.
6. Zamawiającemu przysługuje opust cenowy za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia
w terminach wykonania umowy odpowiednio w wysokości 2% wynagrodzenia brutto, nie więcej jednak niż 20% tego wynagrodzenia. Wyliczony opust pomniejsza należne Wykonawcy wynagrodzenie i powinien być uwzględniony na fakturze.
X. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL) informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 2 im. St. Staszica z siedzibą w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Św. Antoniego 57/61, tel.: +48 44 724 43 36, mail: zsz2tom@poczta.onet.pl
- kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 2
im. St. Staszica możliwy jest pod numerem tel. nr. +48 44 724 43 36 lub adresem email: zsz2tom@poczta.onet.pl.
- dane osobowe Pana/i będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenie j/w o ochronie danych oraz Kodeksu Pracy – Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 108).
- odbiorcami Pana/pani danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
- dane osobowe Pana/Pani będą przechowywane przez okres gwarancyjny.
- posiada Pan/i prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
- przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych.
- podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową zawarcia umowy / umowy zlecenia / umowy o dzieło.
Załączniki:
Załącznik numer 1 - Formularz ofertowy.
Załącznik numer 2 - Wzór umowy.
Załącznik numer 3 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.