elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
Wtorek 06.05.2025

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT, numer sprawy: AiO.272.1.5.IV.2025

Numer rejestru: AiO.272.1.5.IV.2025                                               Tomaszów Maz.  24.04.2025

 

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

 

Zespół Szkół Ponadpodstawowych Nr 2 im. St. Staszica w Tomaszowie Mazowieckim
zaprasza do złożenia oferty dla zadania:

„MODERNIZACJA  SANITARIATÓW W BUDYNKU A

 ZESPOŁU SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH NR 2

 W TOMASZOWIE MAZOWIECKIM”

 

Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV:  45211310-5

 

I.  NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Zespół Szkół Ponadpodstawowych Nr 2

im. St. Staszica w Tomaszowie Mazowieckim

ul. Św. Antoniego 57/61      97-200 Tomaszów Mazowiecki

tel (044) 724 43 36

e-mail: sekretariat@zsp2tm.pl

www.zsp2tm.pl

  

II. OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA

Na podstawie art.2 ust.1 pkt.1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2024r. poz. 1320), postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego będzie prowadzone zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego.

 

III. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Podstawowy zakres czynności i prac budowlanych do wykonania:

Modernizacja łazienek w budynku A w Zespole Szkół Ponadpodstawowych Nr 2 w Tomaszowie Mazowieckim.

     

Roboty budowlane składają się na prace rozbiórkowo- budowlano - wykończeniowe wraz z zakupem materiałów i wyposażenia:

- demontaż skrzydeł drzwiowych;

- demontaż z murów ościeżnic drewnianych o pow. do 2 m2;    

- rozebranie przesklepień (nadproży) na belkach prefabrykowanych, podkucie (poszerzenie) otworów drzwiowych;

- demontaż umywalek porcelanowych;

- demontaż baterii umywalkowych;

- demontaż misek ustępowych wraz ze spłuczkami;

- demontaż kratek wentylacyjnych;

- demontaż grzejników;

- Rozebranie  wykładziny ściennej z płytek;

- Rozebranie  wykładziny z płytek podłogowych;

- Rozebranie ścianek pełnych z cegły o grubości1/2 cegły na zaprawie cementowej;

- Wykucie z muru podokienników betonowych z lastryko;

- demontaż lamp oświetleniowych;

- demontaż przyłączy kanalizacyjnych;

- demontaż pionów kanalizacyjnych;

- demontaż pionów wody użytkowej oraz instalacji wodnej z rur stalowych;

- ułożenie nadproży prefabrykowanych;

- mechaniczne wykucie bruzd dla rur wodociągowych oraz pionów wodociągowych;

- mechaniczne wykucie bruzd  dla rur odpływowych PCV oraz wykucie w stropach otworów przyłączeniowych do urządzeń sanitarnych;

- wywiezienie i utylizacja zdemontowanych elementów oraz gruzu budowalnego;

- montaż rurociągów z polipropylenu ( pion zasilający + instalacja zasilająca urządzenia sanitarne), płukanie instalacji i próba szczelności;

- montaż rurociągów odpływowych z PCV (pion kanalizacyjny wraz z podejściami odpływowymi do urządzeń sanitarnych);

- montaż ściennego wentylatorów mechanicznych;

- montaż sufitu podwieszanego o konstrukcji metalowej z wypełnieniem kasetonami i oświetleniem z czujką ruchu (oprawy typu LED);

- montaż nowych drzwi wejściowych z klamką  w kolorze białym z bulajem ze stali nierdzewnej,  ościeżnica stalowa narożna w kolorze o gr.blachy 1.5 mm, zamek pod wkład patentowy, szkło przeźroczyste, wzmocnienia z blachy inox obustronne;

- obmurowania wnęk grzejnikowych;

- gruntowanie podłoży preparatami gruntującymi - powierzchnie pionowe i poziome;

- równanie posadzki, wykonanie izolacji poziomej wraz z cokołami z folii w płynie;

- montaż płytek na podłodze łazienki o minimalnych wymiarach 30x60 cm (płytki rektyfikowane posiadające  wysoką klasę ścieralności oraz antypoślizgowości);

- montaż płytek na ścianach o minimalnych wymiarach 30x60cm - preferowany kolor szary, biały bądź w odcieniach beżu (płytki rektyfikowane posiadające  wysoką klasę ścieralności);

- montaż  kabin systemowych do WC z płyt HPL;

- montaż sedesów z płuczkami typu kompakt wraz z zaworami wodnymi;

- montaż umywalek porcelanowych z półpostumentem wraz z bateriami, zaworami wodnymi i syfonami gruszkowymi;

- montaż grzejnikówi zaworów grzejnikowych;

- montaż zaworów czerpalnych;

- montażu luster nad umywalkami na całej ich szerokości;

- montaż włączników światła oraz wentylatorów ściennych;

- montaż gniazd wtykowych hermetycznych.

 

Sprecyzowane informacje zawarte są w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 3.

 

Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót w sposób bezpieczny, nie powodujący zagrożenia dla osób biorących udział w budowie oraz dla osób postronnych, zgodnie z warunkami BHP, ochrony przeciwpożarowej, a także mając na uwadze nie pogorszenie stanu obiektów istniejących.

Zamawiający przy realizacji robót budowlanych wymaga od wykonawcy zachowania wszystkich środków ochrony osobistej wynikających z obowiązujących przepisów.

Obowiązkiem wykonawcy jest wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z minimalnymi wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1062), m. in. w efekcie nie wprowadzającymi żadnych barier dostępności dla osób z niepełnosprawnościami, z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.

Materiały i narzędzia niezbędne do wykonania zadania zabezpiecza Wykonawca na własny koszt.

Miejsce realizacji: Zespół Szkół Ponadpodstawowych Nr 2 w Tomaszowie Mazowieckim ul. Św. Antoniego 57/61 budynek A

Przedmiar robót będący załącznikiem do umowy stanowi jedynie charakter informacyjny i po stronie Wykonawcy jest skalkulowanie wszelkich niezbędnych kosztów do realizacji całego zamówienia. Wykonawca nie może żądać dodatkowego wynagrodzenia za wykonane prace, bez względu na okoliczności, chociażby zaistniały okoliczności, których nie dało się przewidzieć na etapie składania ofert.

Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi, minimum 24 miesiące a maximum 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru robót bez uwag.

Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia:

Informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie zamawiającego – Zespół Szkół Ponadpodstawowych Nr 2

im. St. Staszica w Tomaszowie Mazowieckim  ul. Św. Antoniego 57/61, 97-200 Tomaszów Mazowiecki  tel. (0-44) 724 43 36, budynek A, I piętro - sekretariat.     

Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:

Tomasz Kosior – dyrektor szkoły                     Piotr Kusideł – kierownik gospodarczy

IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Wymagany termin wykonania zamówienia:  od 1.07.2025   do   15.08.2025

 

V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

1. Elementy formalne oferty – w ofercie należy podać:

    Cenę brutto za realizację całego zamówienia

    oferowany okres gwarancji realizowanego zamówienia

2. Ponadto oferta powinna:

-   zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP;

-   wskazywać dane osoby do kontaktu w sprawie oferty z podaniem numeru telefonu i adresu email; 

-   być opieczętowana pieczęcią firmową i podpisana czytelnie przez wykonawcę (osobę

-   uprawnioną do reprezentowania);

-   być sporządzona w języku polskim;

-   zawierać pełnomocnictwo/ pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy.

 3.  Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych na realizację zamówienia

 

VI. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

Oferty należy składać w siedzibie Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 2, im. St.  Staszica w Tomaszowie Mazowieckim, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, ul. Św. Antoniego 57/61, osobiście lub pocztą e –mailową: sekretariat@zsp2tm.pl  w terminie do dnia 19.05.2025 r. do godz. 12:00.

 

Oferta winna być sporządzona na „Formularzu oferty cenowej” - załącznik nr 1

Koperta zawierająca ofertę winna być opatrzona zwrotem:.

„MODERNIZACJA  SANITARIATÓW W BUDYNKU A

 ZESPOŁU SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH NR 2

 W TOMASZOWIE MAZOWIECKIM”

Nie otwierać przed dniem 19.04.2024 r. godz. 13.00.

 

 2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane

 3. Miejsce i termin otwarcia  ofert:

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 2, im. St. Staszica w Tomaszowie Mazowieckim, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, ul. Św. Antoniego 57/61 w dniu 19.05.2025  r. o godz. 13:00 w gabinecie dyrektora (pokój nr 2.1, I piętro, budynek A)

 

VII. OCENA OFERT

1.  Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie kryterium .

2.  Kryterium merytoryczne oceny:

        cena =  90 %

       gwarancja =  10 %

P = punkty cena + punkty gwarancja

3.  Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów.

4.  Zamawiający będzie dokonywał oceny ofert wg wzoru:

 

Kryterium cena:

                            Najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych

Ilość punktów = - -------------------------------------------------------  x 100 pkt  x waga kryterium

                                             Cena oferty badanej

Waga kryterium – 90%

 

Kryterium gwarancja:

                                 Okres gwarancji podany w badanej ofercie

Ilość punktów = - -------------------------------------------------------  x 100 pkt  x waga kryterium

                             Najdłuższy oferowany okres gwarancji

Waga kryterium – 10 %

Zamawiający określa minimalną oraz maksymalną długość okresu gwarancji w przedziale od 24 miesięcy do 60 miesięcy.

5.  Zamawiający będzie brał pod uwagę cenę brutto za realizacje przedmiotu zamówienia zgodnie z przyjętą ofertą.

6.  Cenę należy podać zgodnie ze wzorem oferty i musi być wyższa od zera.

7.  W cenę muszą być wliczone wszelkie koszty, jakie będzie ponosił Wykonawca.

8.  Nie uwzględnienie tych kosztów przez Wykonawcę nie będzie stanowić podstawy do domagania się ich pokrycia przez Zamawiającego w terminie późniejszym.

 

VIII. PROCEDURA WYBORU OFERT

Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę, która uzyskała największą wartość P. Ilość punktów obliczana będzie z dokładnością dwóch miejsc po przecinku.

Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów tj. wartość P biorąc pod uwagę kryteria oceny ofert opisane w pkt VII niniejszego zaproszenia

Zamawiający w każdej chwili zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podawania przyczyn.

Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana telefonicznie wykonawcy, którego ofertę wybrano.

Zawarcie umowy z wybranym Wykonawcą nastąpi w siedzibie zamawiającego.

 

IX. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA

Zapytanie ofertowe może zostać unieważnione jeżeli:

- wszystkie oferty złożone w postępowaniu zostaną odrzucone.

- cena najkorzystniejszej oferty będzie wyższa niż kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie usługi.

 

X.  KARY UMOWNE

Zamawiający za niewykonanie przedmiotu zamówienia w terminie przewidzianym w umowie, będzie naliczał wykonawcy kary umowne w wysokości 1% wartości całkowitej zamówienia za każdy  dzień  opóźnienia, nie więcej niż 100% wartości zamówienia.

Pozostałe regulacje i aspekty dotyczące stosowania kar umownych będą rozstrzygane na podstawie Kodeksu Cywilnego art. 483 – 485 .

 

X. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE  (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL) informuję, że:

- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 2 im. St. Staszica z siedzibą w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Św. Antoniego 57/61, tel.: +48 44 724 43 36, mail: zsz2tom@poczta.onet.pl

- kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 2
im. St. Staszica  możliwy jest pod numerem tel. nr. +48 44 724 43 36 lub adresem email: zsz2tom@poczta.onet.pl.

- dane osobowe Pana/i będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenie j/w o ochronie danych oraz Kodeksu Pracy – Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 108).

- odbiorcami Pana/pani danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.

- dane osobowe Pana/Pani będą przechowywane przez okres gwarancyjny.

- posiada Pan/i prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.

- przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych.

- podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową zawarcia umowy / umowy zlecenia / umowy o dzieło.

 

 

 

                                    

 

Załączniki:

Załącznik numer 1 - Formularz ofertowy.

Załącznik numer 2 - Wzór umowy.

Załącznik numer 3 - Przedmiar robót

Informacje o artykule

Podmiot udostępniający: Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 2 im. Stanisława Staszica w Tomaszowie Mazowieckim
Odpowiadający za treść: Piotr Kusideł
Wprowadził informację: Piotr Kusideł
Edytował informację: Piotr Kusideł
Lista załączników: 3
Data wytworzenia informacji: 24.04.2025
Data udostępnienia informacji: 24.04.2025
Data ostatniej aktualizacji: 24.04.2025
Liczba wyświetleń: 8
Rejestr zmian: Otwórz

Rejestr zmian

Data
Godzina
Rodzaj
Autor
Nazwa
24.04.2025
09:18:41
edycja
Piotr Kusideł
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT, numer sprawy: AiO.272.1.5.IV.2025
24.04.2025
09:18:05
edycja
Piotr Kusideł
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT, numer sprawy: AiO.272.1.5.IV.2025
24.04.2025
09:14:47
edycja
Piotr Kusideł
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT, numer sprawy: AiO.272.1.5.IV.2025
24.04.2025
08:59:49
dodanie
Piotr Kusideł
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT, numer sprawy: AiO.272.1.5.IV.2025